Συχνές Ερωτήσεις

Παρακάτω θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε και να απαντήσουμε τις πιο πιθανές ερωτήσεις και απορίες σας. Αν δεν σας καλύψει κάποια απο τις απαντήσεις μην διστάσετε να μας καλέσετε στο 210 – 6046100 ή να μας στείλετε ένα μήνυμα στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: info@medifire.gr

Τι σημαίνουν ακριβώς οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

Διαθέσιμο κατ’όπιν παραγγελίας

Το προϊόν υπάρχει διαθέσιμο στις αποθήκες των συνεργατών μας και σε 3-4 εργάσιμες ημέρες μπορεί να είναι στο κατάστημα μας.

Σε απόθεμα

Το προϊόν υπάρχει διαθέσιμο στο κατάστημα μας. Σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να εμφανίζεται και συγκεκριμένος αριθμός αποθέματος.

Πως μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Βήμα 1: Εντοπίζετε τα προϊόντα που επιθυμείτε
Βήμα 2: Εισέρχεστε στη σελίδα του κάθε προϊόντος
Βήμα 3: Πατάτε προσθήκη στο καλάθι
Βήμα 4: Πατάτε προβολή καλαθιού είτε απο το πράσινο αναδυόμενο μενού, είτε πατώντας το εικονίδιο που δείχνει ένα καροτσάκι πάνω δεξιά
Βήμα 5: Πατάτε το κουμπί ολοκλήρωση παραγγελίας
Βήμα 6: Συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία χρέωσης και αποστολής στο αριστερό μέρος
Βήμα 7: Επιλέγετε τον επυθυμητό τρόπο παραλαβής-αποστολής καθώς και πληρωμής
Βήμα 8: Πατάτε αποστολή παραγγελίας

Πως ξέρω ότι έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Όταν ολοκληρώστε την αγορά σας στο κατάστημα μας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο ενημερωτικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας λέει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε με επιτυχία.

Πως μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;

Εισέρχεστε στην ακόλουθη διεύθυνση https://www.acscourier.net/el/track-and-trace και πληκτρολογείτε τον αριθμό αποστολής

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι παραλαβής - αποστολής;

Α. Παραλαβή απο το κατάστημα μας

Β. Παράδοση με αυτοκίνητο της εταιρείας μας

Γ. Παράδοση με Courier

Δ. Παράδοση με φορτηγό μεταφορικής εταιρείας

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

A. Με μετρητά είτε στο κατάστημα μας, είτε κατά την παράδοσης της παραγγελίας σας απο εμάς ή την συνεργαζόμενη εταιρεία Courier

Β. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Διατηρούμε τραπεζικούς λογαριασμούς στην Εθνική, στη Eurobank, στην Alpha Bank καθώς και στην τράπεζα Πειραιώς

Γ. Με την χρήση πιστωτικής κάρτας (Σύντομα)

Τι γίνεται σε περίπτωση που παραλάβω ελαττωματικό προïόν; Μπορώ να το επιστρέψω;

Φροντίζουμε να μην συμβεί αυτό. Αλλά αν σε περίπτωση συμβεί μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και είτε να γίνει αντικατάσταση είτε επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στις Επιστροφές Προϊόντων

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μαζί μας μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους εξής τρόπους.

  • Καλώντας μας στο 210-6046100
  • Στέλνοντας μας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@medifire.gr
  • Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την διαδικτυακή συνομιλία που βρίσκετε στο κάτω αριστερό μέρος της σελίδας μας

Υπάρχει κάποιο φυσικό κατάστημα;

Φυσικά, το κατάστημα μας βρίσκεται στη διεύθυνση Λ. Σπάτων 9 & Βάρναλη 2 στον Γέρακα Αττικής.

Ποιο είναι το ωράριο σας;

Το ωράριο μας είναι:

Δετέρα – Τετάρτη – Παρασκευή: 8:30 – 17:00
Τρίτη – Πέμπτη: 8:30 – 19:30
Σάββατο: 9:30 – 16:00

Καλάθι

loader
Top